W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z serwisu lublin.eu oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.

Gamifikowanie wydarzeń kulturalnych i literatury pięknej na smartfonach

Gamifikowanie wydarzeń kulturalnych i literatury pięknej na smartfonach
Data rozpoczęcia 2020-10-16
Godzina rozpoczęcia 09:00
Miejsce Filia nr 36, ul. Zygmunta Augusta 15
Organizator Miejska Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego w Lublinie
Udział Bezpłatny
Kategoria Warsztaty

Warsztat dla bibliotekarzy, nauczycieli, animatorów kultury poprowadzi Marcin Skrabka. 

Obowiązują zapisy. 

Wydarzenie odbywa się w ramach projektu "Tam gdzie łączą się światy. Literatura. Zmysły. Nowe technologie" >>>

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 

CreArt. Sieć miast na rzecz twórczości artystycznej