W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z serwisu lublin.eu oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.

Ogólnopolski Konkurs Programistyczny dla dziecii i młodzieży Gigathon

Ogólnopolski Konkurs Programistyczny dla dziecii i młodzieży Gigathon
24.04.202409:00

Szanowna Dyrekcjo, Drodzy Nauczyciele oraz Wychowawcy,

Przypominamy, że ruszyły zapisy do II edycji Ogólnopolskiego Konkursu Programistycznego Gigathon.
W tej edycji konkursowi towarzyszy Gigathon School Challenge - specjalna konkurencja dla szkół, w której do wygrania są bony na sprzęt technologiczny i edukacyjny o łącznej wartości 9000 zł.

Jakie nagrody czekają na szkoły?

  • Bony łącznej wartości 9000 zł na sprzęt technologiczny i edukacyjny.
  • Stypendia dla uczniów na semestralne kursy z programowania.
  • Zestawy książek od renomowanych wydawnictw Helion i HarperCollins.
  • Udział w webinarze poświęconym wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji w edukacji.  

Co najważniejsze - udział w konkursie jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich szkół!
Dlatego nie zwlekajcie - pierwsze placówki wychodzą na prowadzenie, ale wciąż jest szansa wskoczyć na podium!

Zależy nam na tym, aby szansę wzięcia udziału w konkursie miało jak największe grono uczniów, dlatego prosimy:

🔸 Zachęcić uczniów do rejestracji na stronie: www.gigathon.pl
🔸 Udostępnić informacje o konkursie na stronie internetowej szkoły, dzienniku elektronicznym oraz Facebooku.
        
Uczniowie zapisani? Nie pozostaje nic innego jak zorganizować wspólne przygotowania do programistycznego wyzwania, aby zespołowo powalczyć o fantastyczne nagrody!

Swoje postępy możecie na bieżąco obserwować w rankingu szkół.

Zapraszamy do udziału!

       
Projekt organizowany jest przez szkołę Giganci Programowania, oferującą od ponad 8 lat kursy programowania dla dzieci i młodzieży. Giganci Programowania są globalnym partnerem Microsoft dla Edukacji.